Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ріпецький Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Рибак Т. 
Триєдина модель пошукового конструювання мобільних сільськогос¬подарських машин [Електронний ресурс] / Т. Рибак, Є. Ріпецький, О. Ферендюк // Машинознавство. - 2012. - № 1. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2012_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.682 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ріпецький Є. Й. 
Наукова концепція проектування сільськогосподарських грейферних навантажувачів [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.13. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ріпецький Є. Й. 
Методи опрацювання експериментальних даних експлуатаційного навантаження частотної структури при оцінці довговічності [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 159. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_159_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 422.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ріпецький Є. Й. 
Застосування способу обертання симплексу для конструювання рами грейферного навантажувача [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, В. М. Сеничак // Прикарпатський вісник НТШ. Число. - 2016. - № 1. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_ch_2016_1_7
гідравлічноїУ процесі конструювання рами грейферного навантажувача раціонально поєднано метод скінченних елементів, метод мінімуму потенціальної енергії деформації та спосіб обертання симплексу. Встановлено критерій рівноміцності елементів рами як рівність максимальних напружень у основному лонжероні та підсилювальній балці. Процедура пошуку внутрішніх силових факторів надала можливість встановити напрямок покращання конструкції рами у вигляді використання додаткової пластини, що жорстко з'єднує ці елементи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.708 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ріпецький Є. Й. 
Конструювання рами грейферного навантажувача за умови рівноміцності її елементів [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, В. В. Сеничак // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 170. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_170_27
У разі конструювання рами грейферного навантажувача раціонально поєднано метод кінцевих елементів та метод потенціальної енергії деформації. Встановлено критерій рівноміцності елементів рами як рівність максимальних напружень у основному лонжероні та підсилюючій балці. Процедура пошуку внутрішніх силових факторів надало змогу встановити напрямок покращання конструкції рами у вигляді використання додаткової пластини, що жорстко з'єднує дані елементи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.862 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ріпецький Є. Й. 
Обґрунтування методики визначення динамічних характеристик грейферних навантажувачів на основі геодезичних даних відеовимірів [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Науковий вісник НЛТУ України. - 2018. - Т. 28, № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2018_28(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.736 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ріпецький Є. Й. 
Облік зміни площ лісових угідь у структурі земельного фонду за характеристиками супутникового знімка [Електронний ресурс] / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, Л. І. Дорош // Науковий вісник НЛТУ України. - 2019. - Т. 29, № 2. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2019_29_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Коробков О. Ю. 
Математичне моделювання в задачах геодезичного контролю напружено-деформованого стану газопроводів на ділянках надземних переходів [Електронний ресурс] / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, Р. Є. Олеськів // Нафтогазова енергетика. - 2020. - № 1. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2020_1_7
Геодезичні методи контролю напружено-деформованого стану газопроводів на ділянках надземних переходів передбачають отримання дискретних даних деформації його осі у вигляді набору трьох координат (x, y, z). Для їх опрацювання запропоновано математичну модель експериментально-теоретичного методу геодезичного контролю НДС газопроводів. Процес моделювання здійснено на основі геодезичних дискретних даних, на підставі яких за допомогою інтерполяційного поліному Лагранжа отримано рівняння лінії згину осі газопроводу, що дозволило у подальшому перейти до епюр згинального моменту вздовж всього прольоту. Проведено оцінку точності запропонованого методу, яка показала, що отримані епюри згинального моменту відображають НДС газопроводів з похибкою до 1,5 % на центральній частині його прольоту, а з наближенням до вантових опор похибка зростає до 6 %. Показано, що отриманий вираз максимального згинального моменту дозволяє сформувати необхідну кількість додаткових рівнянь для розкриття статично невизначеної системи "газопровід-опори" з урахуванням можливості кріплень на вантах. Представлена математична модель спрямована на декомпозицію багатопрольотних конструкцій газопроводів, що дозволяє моделювати НДС на кожному з прольотів окремо у рамках цілісної конструкції. Запропонована математична модель опрацювання дискретних даних складає основу експериментально-теоретичного методу геодезичного контролю НДС газопроводів на ділянках надземного переходу з урахуванням їх конструктивних та технологічних факторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.368 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Коробков О. Ю. 
Методичні підходи до оцінки напружено-деформованого стану трубопроводів у випадках їх несиметричного навантаження на ділянках надземних переходів [Електронний ресурс] / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2021. - № 3. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2021_3_5
Узагальнено результати геодезичних обстежень ряду ділянок надземних переходів трубопроводів різного призначення при дослідженні напружено-деформованого стану (НДС). Показано, що для трубопроводів є характерним процес несемирічного навантаження, який проявляється у зміщенні максимальної стріли прогину відносно середини прольоту. Запропоновано методичні підходи що до оцінки НДС трубопроводів у випадках його несиметричного навантаження на ділянках надземних переходів. Розглянуто можливість використання величини мінімального радіуса кривизни трубопроводу як критерію оцінки НДС. У першому наближенні зігнуту вісь трубопроводу апроксимовано дугою кола, і на основі геометричної подібності отримано розрахункову формулу радіуса кривизни. Формулу поширено на всі випадки несиметричного навантаження шляхом введення безрозмірної функції PSI(k) в залежності від коефіцієнта несиметричності k. Дану функцію PSI(k) було отримано з використанням теорії зігнутої осі балки, яка навантажена зосередженою силою P. Проаналізовано, що при симетричному навантажені існуючі підходи до апроксимації осі трубопроводу дугою кола дають занижені результати в оцінці НДС на 34 %, а при несиметричному навантажені ця розбіжність збільшується до 46 %. Підтверджено узгодженість теоретичних результатів мінімального радіуса кривизни з експериментальними даними. Запропонована методика орієнтована на практичне застосування опрацювання даних геодезичних вимірів, оскільки включає параметри, які доступні для контролю НДС геодезичними приладами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 872.846 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Коробков О. Ю. 
Особливості визначення напружено-деформованого стану висячих газопроводів з урахуванням похибок геодезичних вимірів [Електронний ресурс] / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Розвідка та розробка нафтових і газових родовищ. - 2022. - № 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rrngr_2022_1_5
Розглянуто загальні особливості визначення напружено-деформованого стану висячих газопроводів, якщо зазначена процедура здійснюється на основі даних геодезичних вимірів зміщень з урахуванням їх наявних відносних похибок. В якості конкретного конструктивного виконання обрано надземний перехід газопроводу Угерське-Івано-Франківськ через р. Свіча. Відмічено роль силових факторів, які прикладені до газопроводу зі сторони утримуючих канатів. Сформульовано проблему у визначені невідомих силових факторів, що прикладені до газопроводу, за наявними даними деформацій, які отримані геодезичними вимірами і містять похибки в межах регламентованих. З цією метою розроблено спрощену модель надземного переходу, в якій кількість утримуючих канатів зведена до трьох. У точках кріплення канатів до труби прикладені зосереджені сили, дія яких еквівалентна силам утримуючих канатів і силам тяжіння від ваги трубопроводу і транспортованого продукту. Запропоновано до спрощеної дискретної моделі трубопроводу застосувати канонічні рівняння методу сил. Тестові результати оцінки напружено-деформованого стану показали появи випадків, що призводять до порушення фізичних принципів деформованого стану. А власне, відхилення лінії головної осі від сплайну деформації, що призводить до порушення принципу мінімуму потенціальної енергії деформації. Причинами, що призводять до даних наслідків, є наявність похибок в геодезичних даних величин деформацій. Розроблено ітераційний алгоритм із введенням процедур згладжування при пошуку діючих силових факторів. Їх вибір здійснюється в межах заданого факторного простору за сформованими критеріями. Отримані результати показали, що при відносній похибці геодезичних вимірів у 5 % розрахункові силові фактори відрізняються від реальних не більше ніж на 18 %. В той самий час основний показник напружено-деформовано стану - величина максимального згинаючого моменту залишається більш стабільною з похибкою до 6 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.008 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського